Η Απόδοση του Πάσχα στη Ροδόπολη και στις Αχαρνές

.

Τετάρτη27Μαϊος2020

Η Απόδοση του Πάσχα στη Ροδόπολη και στις Αχαρνές

   Με περίσσεια χαρά απεδόθη η εορτή της διάβασης της ανθρωπότητας από τον θάνατο στην Ζωή, η Ανάσταση του Σωτήρος Χριστού.

   Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στην Ακολουθία του Εσπερινού στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Ροδοπόλεως. Μετά το πέρας της Ακολουθίας, ο Επίσκοπός μας, εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία της συναντήσεως του με τους πιστούς μετά την πάροδο δύο μηνών, μετέφερε το Αναστάσιμο μήνυμα της νικηφόρου της Χαράς έναντι της λύπης, της Ζωής κατά του θανάτου.

Επισκέψεις και αναστάσιμες ευχές στις ενορίες της Μητροπόλεως

.

Τρίτη26Μαϊος2020

Επισκέψεις και αναστάσιμες ευχές στις ενορίες της Μητροπόλεως

   Την καθιερωμένη ετήσια συνήθειά του τήρησε και φέτος ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος, επισκεπτόμενος ενορίες της Μητροπόλεως και μεταφέροντας προσωπικά στο ποίμνιο τις αναστάσιμες ευχές του.

   Η πατροπαράδοτη αυτή ενέργεια τηρήθηκε με ιδιαίτερη χαρά και ζήλο κατά την μεταναστάσιμη περίοδο και συγκεκριμένα μετά την Κυριακή της Σαμαρείτιδος.  Ο Επίσκοπός μας, μέσα από τις επισκέψεις στους Ναούς, ήρθε σε επικοινωνία με τους  πιστούς, συνομίλησε από κοντά μαζί τους, αντάλλαξε ευχές και τσούγκρισε το πασχαλινό αυγό. 

   Ιδιαίτερη, ειδικά εφέτος, ήταν η συγκίνηση, η χαρά και τα αμοιβαία αισθήματα αγάπης τα οποία εκδήλωσαν τόσο ο Σεβασμιώτατος, όσο και οι πιστοί.

Ἀπάντηση σὲ συκοφαντικό, ψευδὲς καὶ παράλογο ἀρθρογράφημα

.

Δευτέρα25Μαϊος2020

Ἀπάντηση σὲ συκοφαντικό, ψευδὲς καὶ παράλογο ἀρθρογράφημα

ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ 12/25-05-2020

ΘΕΜΑ: Ἀπάντηση σὲ συκοφαντικό, ψευδὲς καὶ παράλογο ἀρθρογράφημα

Τὴν 07/20-05-2020 στὸν ἱστοχῶρο «ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE» ἐμφανίσθηκε μία ἀνάρτηση μὲ τίτλο: «Ἐκκλησία ΓΟΧ: Οἱ δῆθεν "πατριῶτες" δηλώνουν τώρα αἱρετικοὶ γιὰ νὰ ἀποκομίζουν ὀφέλη». Ὁ τίτλος ἐμφανίζεται μὲ φόντο φωτογραφία τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, ὥστε δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία ὅτι τὸ δημοσίευμα ἀναφέρεται στὴν Ἐκκλησία μας. Συντάκτης τοῦ ἄρθρου ἀναφέρεται κάποιος κύριος, ὁ ὁποῖος δὲν παραλείπει νὰ ἀναφέρει δίπλα στὸ ὄνομα καὶ τὶς ἰδιότητές του: «Θεολόγος – Κοινωνιολόγος καὶ …Ἀρθρογράφος(!)». Αὐτὸς λοιπὸν ὁ κ. ἀρθρογράφος, ἀρθρογράφησε ἀρθρώνοντας λόγο συκοφαντίας, ψεύδους καὶ παραλογισμοῦ.

Συκοφαντίας, διότι μᾶς κατηγορεῖ ὅτι δηλώνουμε αἱρετικοί, γιὰ νὰ ἀποκομίσουμε ὀφέλη, δίχως νὰ ἀναφέρει στοιχεῖα γιὰ τὸ πότε, ποὺ καὶ πῶς ἐμεῖς ἔχουμε κάνει μία τέτοια δήλωση, διότι ἁπλούστατα δὲν ὑπάρχει. 

Ψεύδους, διότι ἐνῷ ἀναφέρει στὸ τέλος του ἄρθρου του: «Γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς παραθέτουμε τὰ σχετικὰ ἐδάφια τοῦ Νόμου», ἀντὶ γιὰ ἐδάφια τοῦ Νόμου, παραθέτει 2 φωτογραφικὰ στιγμιότυπα ἀπὸ τὴν 80σέλιδη γνωμοδότηση τοῦ νεοημερολογίτου Καθηγητοῦ κ. Κυριάκου Κυριαζοπούλου! Τὸ ὄνομα ἀρχείου nea_gnono4301_1.pdf τὸ ὁποῖο διακρίνεται ἐμφανῶς στὰ δύο φωτογραφικὰ στιγμιότυπα, ἀποκαλύπτει τὴν προέλευσή του, διότι μὲ αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ ὄνομα ἔχει ἀναρτηθεῖ ἡ γνωμοδότηση αὐτὴ στὸν ἱστότοπο ὁμάδος πρώην μελῶν τῆς Ἐκκλησίας μας στὸν Βόλο, οἱ ὁποῖοι -κατόπιν εἰσηγήσεως τοῦ κ. Κυριαζοπούλου, τὴν ὁποίαν ἐπίσης δημοσιεύουν- δηλώνουν ἐγγράφως ὅτι ἔχουν συστήσει «διακεκριμένη γνωστὴ θρησκεία, κατὰ τὸ ἄρθρ. 13 τοῦ Συντάγματος». Πλήρεις ἀπαντήσεις γιὰ τὰ ζητήματα, τὰ ὁποῖα ἀναφέρονται στὴν γνωμοδότηση τοῦ κ. Κυριαζοπούλου, μπορεῖ κανεὶς να βρεῖ ΕΔΩ. Ἡ γνωμοδότηση αὐτή, ὅπως ἔχει ἤδη γνωστοποιήσει ἡ Ἐκκλησία μας μὲ ἐπίσημη Ἀνακοίνωσή της ἀπὸ 09/22-03-2019, διαπιστώθηκε ὅτι περιέχει αἱρετικότατες καινοφανεῖς ἰδέες. 

Παραλογισμοῦ, διότι ἀφ’ ἑνός, δὲν ἔχει καμία ἔννοια λογικῆς ὁ ἰσχυρισμὸς ὅτι ἡ πρόσκτηση τῆς ἰδιότητος τοῦ αἱρετικοῦ προσδίδει ὁποιαδήποτε οἰκονομικὰ ἤ ἄλλα ὀφέλη μέσα στὸ Ἑλληνικὸ Κράτος (ἢ καὶ σὲ ὁποιοδήποτε Κράτος τοῦ κόσμου), ἀφ’ ἑτέρου δὲν ὑφίσταται κἄν τρόπος προσκτήσεως μιᾶς τέτοιας ἰδιότητας στὸ νομικό μας σύστημα.

 συκοφαντῶν, ψευδολογῶν καὶ παραλογιζόμενος ἀρθρογράφος θεωρεῖ ὅτι ἔχουμε «θέσει ἑαυτοὺς σὲ χειρότερη μοίρα καὶ ἀπὸ αἵρεση» ἔτσι ὥστε νὰ εἰσπράξουμε κονδύλια ἀπὸ τὸ Κράτος, «τὸ ὁποῖο τάχα καταγγέλλουμε μετὰ βδελυγμίας»! Ταυτοχρόνως, κατακρίνει τὴ στάση τῆς Ἐκκλησίας μας κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ μᾶς κατηγορεῖ ὅτι ἀδίκως κατηγοροῦμε τὴν ἐπίσημη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος (στὴν ὁποία προφανῶς ἀνήκει) καὶ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο γιὰ τὴν ὑποστήριξή τους τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ.λπ.. Ἄν ὁ ἀρθρογράφος ἔχει ἐπιχειρήματα περὶ τοῦ ἀντιθέτου, ὅτι δηλαδή ἡ ἐπίσημη νεοημερολογιτικὴ ἐκκλησία ἤ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο δὲν ὑποστηρίζουν ἤ ἐφαρμόζουν τὸν Οἰκουμενισμό, ἂς τὰ παραθέσει. Ἀντ’ αὐτοῦ κατηγορεῖ ἐμᾶς μὲ τὰ προηγούμενα παράλογα ρήματα.

Δηλώνεται δὲ ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας πρόκειται νὰ στραφεῖ νομικὰ ἐναντίον τοῦ ἀρθρογράφου καὶ ὅλων τῶν ἱστοχώρων / ἱστολογίων ποὺ φιλοξενοῦν καὶ ἀναδημοσιεύουν τὸ ἐν λόγῳ ἄρθρο, γιὰ τὴν προστασία της ἀπὸ αὐτὴ τὴν συκοφαντικὴ δυσφήμησή της. 

Ἐκ τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Τύπου Δημοσίων Σχέσεων καὶ Ἐθιμοτυπίας

[Σὲ μορφὴ pdf ΕΔΩ]

Κυριακή του Τυφλού στην Ι.Μ. Αγ. Μηνά Ανθούσας

.

Κυριακή24Μαϊος2020

Κυριακή του Τυφλού στην Ι.Μ. Αγ. Μηνά Ανθούσας

Στην Ιερά Μονή Αγίου Μηνά Ανθούσας λειτούργησε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Χρυσόστομος σήμερα, Κυριακή του Τυφλού και ημέρα μνήμης του Αγίου Νεομάρτυρος Αργυρίου του Επανωμίτου, του οποίου η Τιμία Κάρα -ως Ιερό θησαύρισμα φυλάσσεται στην Μονή- τέθηκε προς προσκύνηση των πιστών.

Στην ομιλία του, ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο κέντρο της εν Χριστώ ζωής, την Ανάσταση του Ιησού με την οποία επήλθε η λύτρωση από το κακό, τη λύπη και τον φόβο. Μετά την Ανάσταση, κάθε άνθρωπος έχει την δυνατότητα να μην γνωρίσει τον θάνατο και να παραμείνει πνευματικά αθάνατος. Βασική προϋπόθεση για την πνευματική αθανασία είναι η απάρνηση του ιδίου θελήματος και η συσταύρωση με τον Κύριο. Τότε μόνον, μετά την Σταύρωση, ο άνθρωπος συναντά την ποθούμενη Ανάσταση.

Τα γνώριζε αυτά πολύ καλά ο Άγιος Νεομάρτυς Αργύριος, ένα νεαρό παλικάρι που έζησε την εποχή της Τουρκοκρατίας. Ο εκ Θεσσαλονίκης Άγιος δεν δίστασε να ομολογήσει την πίστη του στον Χριστό ενώπιον των Αγαρηνών. Χωρίς να έχει διαπράξει κανένα παράπτωμα, απλώς επειδή έλεγξε έναν Χριστιανό που αλλαξοπίστησε, οδηγήθηκε στην αγχόνη. Παρά τις προσπάθειες των τυράννων να τον προσελκύσουν στο ισλάμ, ο Άγιος, χωρίς να υπολογίσει τη νεότητά του ή τις ηδονές του μάταιου κόσμου, ομολόγησε την αγάπη του στον Χριστό με τα εξής λόγια:  «Είμαι Χριστιανός και δεν αρνιέμαι την πίστη μου. Δόξα και τιμή μου ο Σταυρός του Χριστού. Επιθυμία μου είναι να αποθάνω για την πίστη και την αγάπη του Χριστού». Κι έτσι παρέδωσε το πνεύμα του στον Κύριο, σε ηλικία μόλις 18 ετών, διανύοντας το ηρωικό στάδιο του μαρτυρίου και εξερχόμενος νικητής στεφανωμένος. Το ημερολόγιο έγραφε 11 Μαΐου 1806.